Felul meu blond de a fi

Intr-o cutie plina de praf, ascunsa intr-un fund de dulap, am redescoperit amintiri vechi. Imi fug ochii pe paginile galbui si colturoase. Citesc despre mine:
 
 
 
"Iubeste drumetiile si micile escapade din cotidian. Mai ales cu jumatatea de suflet. Fata de restul lumii, pastreaza insa o distanta atent calculata. Rade strengareste cand o amuza un profesor la curs, se roseste cand triseaza la vreun examen, dar mai ales plange cu suspine la filmele siropoase. Marturiseste ca de cele mai multe ori este o persoana inchisa si ca si-a construit atent propria lume. "
 
 

Gasesc, fara sa fiu ipocrita, ca nu s-au schimbat prea multe intre timp. Doar am schimbat cateva obsesii bosumflate  pe altele mai cochete. Acum,  imi beau cafeaua nitel amara si ador barbatii cu barba.
 
 
Posted by Suflet blond

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu