Sunt visator de profesie.


 
 
Visez adeseori cu ochii deschisi. Iti poti da seama, de obicei, dupa urmele de pe camasa ca am zburdat pe meleaguri colorate intens. Sau dupa schiopatatul sfios si cucuiul ce se zgaieste la trecatori de sub breton. Ma recunosti usor, fara indoiala.

Cand eram copila, visam ca o sa fiu rapita de o banda de pirati. Mare mi-a fost dezamagirea cand am aflat ca piratii sunt doar niste pungasi. In adolescenta, visam ca o sa-mi bata la usa printul pe cal alb. Dar am deschis usa unui nenorocit. Ca tanara femeie visam ca o sa intalnesc un milionar frumos. Dar anii au trecut si milionarul tot nu a aparut.

Nu va ingrijorati. Doar nu mi-am pierdut speranta. Visez in continuare cu ochii laaarg deschisi la acel milionar. Recunosc, sunt o visatoare inraita si daca, vreodata, as da peste vreun anunt ”Angajam visator de profesie” cu siguranta as tabaci multe funduri.

 Dar cum, evident, visez, din nou, ma multumesc  cu statutul de fiinta deteapta. Ce nu ati tras cu urechea la ce se vorbeste prin targ? Visatul cu ochii deschisi e semn de inteligenta. Dovedit. Daca nu ma credeti, aruncati un ochi mai jos
 
 
PS: Daca sunteti curiosi, el e milionarul pe care il astept

Posted by Suflet blond

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu