Accesorii pentru suflet



Dimineata... forfota... agitatie ... zarva multa; cativa intarziati  alearga sa ajunga la mijlocul de transport...cei care nu reusesc bat din picior nervosi ca trebuie sa mai astepte o buna bucata de timp pe urmatorul. Aici cu mandrie si fara sa fi depus prea mult efort...ma incadrez si eu. Eiiii si daca tot am ratat autobuzul, incep sa ma uit in jur si implicit la oameni.

Imi plac oamenii...mi se pare ca sunt o sursa inepuizabila de motive, deopotriva hilare si serioase, despre care poti sa vorbesti ore in sir, fara intrerupere. Poti detasat sa faci diferenta intre fetele care mai de care mai aranjate, mai asortate si cochete, si baietii, carora dimineata clar le-a declarat razboi, caci n-au apucat saracii sa-si aranjeze prea bine freza “smiley – iana.”
Glumesc, de o vreme vad o gramada de baieti excesiv de ingrijiti si atenti la look-ul cu care se afiseaza in statia de autobuz J...deci fetelor, watch out...concurenta e acerba. In aceeasi ordine de idei, outfitul  ca de revista, coafura impecabila si bineinteles atitudinea devin must have-uri pentru orice sezon.

Si...ma gandesc...sufletului ce accesorii i-ar trebui? Daca pentru imagine investesti in fiecare dimineata timp suficient incat sa intorci capete si sa atragi priviri, sufletului, cat din timpul tau pretios ii acorzi?
Fara sa-mi dau seama, cea mai mare parte din zi, ii apartine lui, sufletului. Nici nu realizez pe moment, dar un “buna dimineata” se accesorizeaza de minune cu un “neata si tie”....ca sa nu mai zic ca un “multumesc” venit in urma unui gest placut , are aceeasi textura, consistenta si culoare ca a unui “iarta-ma”.

Maine o sa vreau sa port un “te iubesc”si as putea sa-l asortez...cu pofta de viata, bucuria din ochii mei, puterea cu care o sa trec peste orice, zambetul usor strengar....si, bineinteles cu sufletul.


Posted by Clara

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu